HubSpot Demo
Demo HubSpot

Audyt marketingowy B2B

Szukasz sposobów na zwiększenie skuteczności swoich działań marketingowych B2B?

Chcesz zwiekszyć ilość pozyskiwanych leadów? Chcesz widzieć lepsze przełożenie budżetu marketingowego na rezultaty?

Zamów audyt

Dowiedz się jak zwiększyć skuteczność swoich działań marketingowych wykorzystując inbound marketing


  • Dowiesz się jak wygenerować więcej leadów ze swojej strony internetowej,
  • Poprawisz skuteczność komunikacji marketingowej,
  • Dowiesz się jak efektywnie pozyskiwać nowych klientów wykorzystując treści,
  • Poznasz możliwości ocieplania leadów dzięki marketing automation,
  • Zwiększysz efektywność swoich nakładów na marketing.

Jak wygląda nasz audyt marketingowy?

Analizujemy kanały pozyskiwania leadów i ich skuteczność

Sprawdzimy Twoją stronę internetową oraz kanały i zasoby marketingowe które wykorzystujesz do generowania leadów oraz ich skuteczność. Sprawdzimy proces kwalifikacji leadów i przekazania ich do sprzedaży uwzględniając parametry techniczne. Otrzymasz jasny i niezależny wgląd w proces lead generation oraz wskazówki do optymalizacji.

ikony-marketing

Analiza działań marketingowych i dotychczasowych rezultatów

Przeprowadzimy audyt Twojej komunikacji marketingowej oraz Twojego contentu w podziale na poszczególne etapy lejka marketingowo-sprzedażowego (TOFU, MOFU, BOFU. Sprawdzimy kampanie reklamowe oraz Twoje wydatki w przełożeniu na osiągane rezultaty. 

ikony-sprzedaż

Otrzymasz wyniki analizy wraz z wskazówkami ulepszeń

Nasz audyt pozwoli Ci lepiej wykorzystywać zasoby marketingowe - dowiesz się jak wzmocnić działania, które przynoszą najwięcej korzyści oraz wyeliminować te, które są kosztochłonne a obniżają rezultaty. Pomoże Ci to podnieść efektywność i konwersję działań Twojego marketingu i sprzedaży B2B.

grafika-bok

Zamów audyt marketingowy

Audyt marketingowy jest kompleksowym audytem Twoich działań lead generation, kampanii reklamowych, content marketingu, kwalifikacji leadów i przekazania ich do działu sprzedaży.

Audyt przeprowadzi Marzena Mojsiewicz – CEO Brandrocket, która obiektywnie przeanalizuje działania Twojej firmy, pomoże odkryć wąskie gardła i miejsca do poprawy oraz podzieli się z Tobą swoją wiedzą i najlepszymi praktykami, które pozwolą Ci poprawić wyniki działań marketingowych.

Koszt przeprowadzenie audytu marketingowego wynosi 6500 zł netto