Blog

Brand Heroes – Karolina i jej universum

Zaczęło się od jednego niewinnego rysunku. Ale tej kreski żadna siła nie jest w stanie powstrzymać. Jest nas już tak dużo, że nadszedł moment, by przedstawić całe universum Brandrocket.

Brand Hero (bohater marki) to postać, która ma odnosić się do wartości charakteryzujących daną markę. Pozwala odbiorcom utożsamienie się z firmą i jest okazją do zaprezentowania oferty w bardziej oryginalny sposób. Dobrze stworzony Brand Hero powinien mieć cechy, które odpowiadają archetypom. Może być buntownikiem, błaznem, władcą czy odkrywcą. Za jego pomocą pokazujemy głębię marki. Ale nie wystarczy sam bohater, trzeba wokół niego stworzyć jeszcze cały kontekst.

Nasz team jako awatary

Doskonale pamiętamy, jak zaczęła się nasza przygoda z rysunkami. Chcieliśmy przygotować coś wyjątkowego na Dzień Ojca. Po długiej burzy mózgów i rzucaniu przeróżnych pomysłów, padło na najsłynniejszego ojca – Ojca Chrzestnego don Corleone. Stworzyliśmy 6 reguł marketingu wg Ojca Chrzestnego, nawiązując do słynnych cytatów z kultowej książki i filmu. Następnie nasza zdolna graficzka narysowała nasz zespół w specjalnych stylizacjach, które wpasowują się w klimat mafijnych porachunków.

Przeczytaj 6 reguł marketingu wg Ojca Chrzestnego 

Z biegiem czasu nasze postaci ewoluowały. Gdy powstawała nowa strona internetowa, chcieliśmy pokazać nasz zespół nie tylko jako wykwalifikowanych specjalistów, ale także podzielić się pasjami i zainteresowaniami. Awatary zyskały zatem swoje własne najbardziej charakterystyczne otoczenie, odzwierciedlające to, co najbardziej lubimy.

Oczywiście ciągle nam mało. Mamy awatary w specjalnych stylizacjach na Boże Narodzenie czy Halloween. Pomysł ewoluował nawet do tworzenia komiksów, które z przymrużeniem oka pokazują życie naszej Agencji – problemy z klimatyzacją, dylematy przy zamawianiu wspólnego lunchu… takie życie wiodą nasze postaci 🙂


Awatar jako bohater animacji

Co można zrobić z Brand Hero? Dosłownie wszystko! Jednego z naszych bohaterów – kapitana Maćka zaangażowaliśmy do zagrania głównej roli w animacji prezentującej aplikację SeaDocs Manager – służącą do przechowywania i zarządzania dokumentami morskimi. Maciek jest też główną postacią całego projektu – pojawia się na grafikach i na cover photo grupy skupiającej marynarzy. A jakie są tego efekty? Spore zasięgi i zaangażowanie przede wszystkim!

Wielki Wódz Smakoshów i jego towarzysze

Przyszedł też taki moment, że szukaliśmy pomysłu na postać dla restauracji, której obsługą się zajmujemy. Po długich debatach powstał Wielki Wódz Smakoshów, który zaczął polecać dania Szefa Kuchni. Potem wysłaliśmy go na wakacje i zwiedzał różne zakątki świata, pokazując potrawy, które z danym regionem się kojarzą. Ale było nam mało. Powstały awatary przedstawiające personel restauracji i życie „od kuchni”. Postaci wzorowane są na prawdziwych osobach, ale nawiązują również do stylistyki restauracji – amerykańskiego steakhouse’u prosto z Dzikiego Zachodu. Śmieszne złote myśli prosto z życia restauracji, komiksy i dylematy z ciętymi ripostami – w tym nasze postaci okazały się najlepsze 🙂

 

 

Państwo Zdrowińscy

Trudno mówić o zdrowiu w lekki sposób, a jeszcze trudniej – mówić ciekawie o różnych dolegliwościach. Dlatego, tworząc cykle tematyczne dla HAHS Centrum, zdecydowaliśmy się po raz kolejny postawić na komiksy. Najpierw powstał cały koncept – rodziny Zdrowińskich. Celem jest propagowanie zdrowego stylu życia. To rodzina wielopokoleniowa, każda osoba ma swoją specjalizację, cechy charakteru i może być narażona na inne problemy zdrowotne. Opracowaliśmy specjalny styl rysunku i tak zaczęły powstawać pierwsze komiksy – Jesienny piknik i Halloween.

Chcesz mieć swojego brand hero? Napisz do nas, a na pewno coś dla Ciebie wymyślimy 🙂

0/5 (0 Reviews)