Praca współczesnych marketerów B2B do łatwych nie należy. Mając rozproszony zestaw narzędzi, brak dostępu do CRM pewnie zdarzyło Ci się nie raz zastanawiać jak możesz podnieść skuteczność działań i dostarczać więcej kwalifikowanych leadów do sprzedaży? Mamy dobrą wiadomość - z HubSpot Marketing Hub masz wszystkie narzędzia w jednaj platformie, skutecznie kwalifikujesz, segmentujesz i ocieplasz leady - i to na automacie!
Z HubSpot Marketing Hub™ wszystkie niezbędne narzędzia i dane marketingowe znajdują się w jednym, intuicyjnym systemie z wbudowanym CRM. Dzięki temu zaoszczędzisz cenny czas i uzyskasz pełen kontekst potrzebny do realizowania spersonalizowanych kampanii marketingowych i dowieziesz wysokiej jakości leady do działu sprzedaży.
Buduj świadomość i popyt. Pozyskuj ruch na stronę za pomocą contentu i płatnych reklam z jednej platformy 360 do marketingu.
Narzędzie bloga
Twórz i publikuj treści dopasowane do docelowych odbiorców z łatwością jakiej jeszcze nie znałeś. Dodawaj interaktywne elementy, video i Call to Action, aby konwertować odwiedzających.
Łatwa optymalizacja SEO
Budowa strategii treści i optymalizacja pod wyszukiwarkę nigdy nie była tak prosta! Buduj autorytet w wyszukiwarce dzięki podpowiedziom SEO, stronom filarowym, powiązaniom treści.
Zarządzanie i mierzenie ROI z płatnych reklam
Zarządzaj reklamami na Facebooku, LinkedIn i Google bezpośrednio w HubSpot. Mierz skuteczność w pozyskiwaniu leadów i faktyczny ROI z danych z CRM.
Kalendarz i zarządzanie Social Mediami
Planuj kalendarz treści w Social Media, twórz posty dedykowane pod każdy kanał jednym kliknięciem, zarządzaj interakcjami oraz mierz rezultaty w jednym miejscu. Generuj leady z Social Media.
Zarządzanie contentem video
Wykorzystaj potęgę video. Ładuj i zarządzaj video w HubSpot. Łatwo osadzaj je w Social Media, na stronach internetowych i w artykułach blogowych z dodatkowymi CTA lub formularzami.
Chat i kreator chatbotów
Łącz się z odwiedzającymi i konwertuj ich w czasie rzeczywistym. Buduj chatboty, aby kwalifikować leady oraz przekazuj odpowiednie rozmowy do chatu na żywo z przedstawicielem.
Pozyskuj setki nowych leadów. Automatyczna kwalifikacja leadów, segmentacja i ocieplanie potencjalnych klientów.
Kreator Landing Page
Projektuj i publikuj landing page bez pomocy programistów. Wybierz spośród wielu dostępnych szablonów lub twórz własne z dedykowanych modułów i animacji od Brandrocket Digital. Testuj i optymalizuj dzięki wbudowanej funkcji testów A/B. Twórz dynamiczne treści i CTA dla różnych źródeł ruchu, lokalizacji, etapów cyklu życia klienta.
Kreator formularzy
Z łatwością twórz formularze za pomocą prostego edytora typu „drag & drop”. Dodaj je do swojej witryny, aby przekształcić anonimowych odwiedzających w leady, które automatycznie trafiają do Twojego CRM.
Marketing Automation
Oszczędzaj czas i skaluj swoje wysiłki dzięki przepływom pracy "workflow". Kształć i kwalifikuj potencjalnych klientów, personalizuj wiadomości e-mail, automatyzuj operacje między działami, zbiorczo zarządzaj danymi.
E-mail Marketing
Twórz kampanie mailingowe zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych, które wyglądają profesjonalnie i konwertują. Korzystaj z szablonów lub twórz wiadomości "from scratch". Spersonalizuj treść dla każdego odbiorcy na podstawie jego interakcji oraz prowadź testy A/B, aby poprawić współczynniki klikalności.
Account Based Marketing
Połącz zespoły marketingu i sprzedaży za pomocą intuicyjnych narzędzi do realizacji programu ABM. Docieraj do najbardziej wartościowych firm potencjalnych klientów, buduj relacje ze wszystkimi decydentami, ocieplaj oraz dostarczaj niezbędnych informacji aby zamienić ich w swoich klientów.
Zarządzaj leadami
Uzyskaj pełny obraz interakcji każdego potencjalnego klienta w jednej zintegrowanej bazie danych w CRM. Segmentuj kontakty i ocieplaj relacje z nimi na podstawie danych o ich zachowaniach na stronie oraz automatycznie oceniaj potencjalnych klientów, aby przekazać ich do zespołu sprzedaży.
Wszystkie dane z wielu kanałów w jednym miejscu - optymalizuj działania w czasie rzeczywistym.
Pulpity raportów
Podejmuj decyzje oparte na danych, dzięki wbudowanym analizom, raportom i pulpitom. Połącz wszystkie działania z kampanii reklamowych z rzeczywistą wartością podpisanych umów i śledź faktyczny ROI, korzystając z wielopoziomowego przypisywania przychodów oraz atrybucji konwersji.
Obiekty niestandardowe
Ciesz się elastycznością przechowywania i dostosowywania dowolnego rodzaju danych w HubSpot. Wykorzystuj je na potrzeby segmentacji i automatyzacji. Dopasuj widoki danych o Twoich potencjalnych klientach w niestandardowe raporty i twórz pulpity analityczne, które możesz udostępniać zespołowi.
Łatwe integracje
Połącz HubSpot z narzędziami i aplikacjami do webinarów, systemem zarządzania projektami, narzędziami wspierającymi optymalizacje reklam bez problemowo. Twórz automatyzacje z wysyłką nagrań po webinarach czy przekazuj zakwalifikowane leady do zespołu sprzedaży, który ma cały kontekst odnośnie wcześniejszych działań i interakcji.
Twórz strategię contentu zoptymalizowaną pod SEO - pozyskuj leady i mierz ROI z content marketingu
W jednej platformie twórz strategie contentu opartą o słowa kluczowe, twórz i publikuj artykuły blogowe wraz z CTA. Mierz rezultaty z treści za pomocą atrybucji lead pozyskanych kontaktów i atrybucji przychodów.
Dostarczaj kwalifikowane leady do działu sprzedaży dzięki automatycznej kwalifikacji i segmentacja leadów
Stwórz w HubSpot persony B2B oraz profile idealnych firm. Ustal kryteria scoringu leadów na poziomie kontaktów oraz firm oparte o stanowisko, wielkość firmy, branże oraz interakcje z Twoimi treściami, reklamami, e-mailami marketingowymi. Przekazuj automatycznie zakwalifikowane leady do handlowca lub account managera oraz ocieplaj te, które nie są gotowe do zakupu.
Śledź zachowania i interakcje - automatycznie ocieplaj pozyskane leady
Marketing Hub ma wbudowany sytem CRM oraz potężne narzędzia automatyzacji, które pozwalają Ci skonfigurować nawet bardzo rozbudowane procesy marketing automation i lead nurturing w oparciu o interakcje. Łącz wszystkie swoje dane z przychodami z faktycznych transakcji z CRM oraz mierz ROI z treści za pomocą atrybucji Revenue z wykorzystaniem funkcji multi-touch.
Planuj i mierz kampanie multi-channel, zarządzaj całym zespołem marketingu
Twórz ustrukturyzowane kampanie w wielu kanałach, łącząc i mierząc konkretne zasoby contentu, reklamy, CTA, e-maile oraz przepływy automatyzacji. Buduj zespoły użytkowników, aby dopasować wykorzystanie platformy HubSpot do potrzeb Twojego zespołu. Przypisz zasoby marketingowe, tak aby każdy użytkownik miał dostęp do odpowiedniej danych. Lepsza organizacja oznacza bardziej skoncentrowany i produktywny zespół.
Platforma HubSpot CRM pomoże Ci połączyć i zintegrować procesy oraz nabrać rozpędu i rozwinąć Twoją firmę.
HubSpot to kompletny zestaw oprogramowania do marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, a jego rdzeniem jest całkowicie darmowy CRM. Poszczególne narzędzia są potężne same w sobie, ale dają jeszcze lepsze rezultaty, gdy są używane razem.
Wszystko, czego potrzebujesz do organizowania, śledzenia i budowania relacji z Twoimi leadami i klientami. W 100% darmowe. Na zawsze.
Zwiększaj ruch do strony internetowej, podnoś konwersję odwiedzających, pozyskuj wysokiej jakości potencjalnych klientów oraz planuj, prowadź i analizuj swoje działania marketingowe w jednym miejscu - korzystając z narzędzia kampanii, landing page, automatyzacji marketingu i wielu innych.
Oszczędzaj czas, dzięki narzędziom sprzedażowym, które usprawnią komunikację z zakwalifikowanymi do sprzedaży potencjalnymi klientami (SQL), zautomatyzują rutynowe działania i pomogą szybciej finalizować transakcje.
Narzędzia Customer Service, które pomagają sprawnie odpowiadać na potrzeby Twoich klientów, analizować ich satysfakcję, wyprzedzać ich oczekiwania i zmieniać ich w promotorów Twojej firmy.
Hub Operacyjny zapewnia ujednolicony zestaw narzędzi, który synchronizuje dane, umożliwia programowalną automatyzację oraz łatwą kontrolę jakości danych obsługiwanych przez Platformę HubSpot.
Pomożemy Ci w sprawnym i szybkim uruchomieniu HubSpot Marketing Hub oraz przeszkoleniu twojego zespołu marketingu. Poznaj nasz proces i orientacyjne ceny wdrożenia HubSpot Marketing Hub
Wypełnij formularz i umów się z nami na konsultację.
Wypełnij formularz a skontaktujemy się z Tobą
Cyfrowa 6
Szczecin, 71-441
Zadzwoń: +48 575 980 150
Napisz: info@brandrocket.pl