Krótka historia handlowca, który nie powiedziałby NIGDY, że lubi ręcznie dodawać kontakty w CRM, logi maili, rozmów telefonicznych, spotkań oraz notatki...
Niestety wiele dostępnych CRM'ów przypomina średniowieczne maszyny tortur dla handlowców, w których muszą wykonywać masę ręcznej roboty i administracji - zamiast skupić się na pozyskiwaniu klientów i zamykaniu transakcji! Całe szczęście HubSpot Sales Hub z automatyzacją procesów sprzedaży jest inny!
Sales Hub™ pozwala Ci zautomatyzować powtarzalne zadania, uzupełnia dane kontaktów i firm, umożliwia łatwe umawianie spotkań i zarządzanie lejkiem sprzedaży, łącząc narzędzia i dane - w jednej, intuicyjnej i wydajnej Platformie CRM, którą pokocha cały Twój zespół sprzedaży. Uff... teraz możesz skupić się na tym, co naprawdę ważne - na pozyskiwaniu klientów i wygrywaniu transakcji!
Nie marnuj czasu na rutynowa zadania i wykorzystuj okazje do sprzedawania.
Szablony e-maili sprzedażowych
Oszczędzaj czas, zamieniając najskuteczniejsze e-maile sprzedażowe w szablony, które można łatwo udostępnisz swojemu zespołowi. Personalizuj komunikację za pomocą danych z CRM i po prostu kliknij Wyślij.
Śledzenie e-maili i dokumentów
Gdy wiesz kiedy Twój potencjalny klient otworzył wiadomość e-mail albo wysłaną ofertę, możesz we właściwym czasie, z większą trafnością odpowiedzieć na jego potrzeby i szybciej zamykać transakcje. Bez zgadywania.
Automatyczne logi rozmów i e-maili
Ustal priorytety codziennych rozmów sprzedażowych, wykonuj i nagrywaj połączenia bezpośrednio z przeglądarki i automatycznie rejestruj je w swoim systemie CRM, aby uzyskać maksymalną wydajność.
Sprawnie umawiaj spotkania i prowadź rozmowy, budując zaufanie i nawiązując trwałe relacje.
Umawianie spotkań
Wyeliminuj bolesne przeplanowania spotkań i staranie się na mailach dobranie odpowiedniego terminu. Udostępnij łącze, które daje potencjalnym klientom możliwość wyboru z Twojego kalendarza daty i godziny, które pasują obu stronom. Ustalone spotkanie automatycznie synchronizuje się z Twoim kalendarzem Google lub Office 365 oraz ze zintegrowanym narzędziem Zoom, Google Meet lub innym.
Automatyzacja sprzedaży
Zautomatyzuj swój proces sprzedaży, jednocześnie nie porzucając jego osobistego charakteru. Użyj tokenów personalizacji, aby dostosować wiadomości e-mail w sekwencji. Zwiększ liczbę odpowiedzi, tworząc ręczne kroki w e-mail, które umożliwiają wpisanie szczegółów, zanim automatyzacja będzie kontynuowana. Skonfiguruj serię spersonalizowanych e-maili oraz kolejnych zadań na każdym etapie lejka sprzedażowego.
Czat na żywo
Obecnie wszystkim zależy na czasie. Responsywność w odpowiedziach na potrzeby i zapytania potencjalnych klientów jest na wagę złota. Kontaktuj się bezpośrednio z potencjalnymi klientami, gdy zobaczysz, że aktywnie korzystają z Twojej witryny. Przejmuj konwersację rozpoczętą przez chatbot oraz skieruj rozmowę na czacie do właściwego sprzedawcy, aby skutecznie odpowiadać na pytania i potrzeby, budować lepsze relacje i finalizować więcej transakcji
Zautomatyzuj zadania i uzyskaj pełny wgląd w proces i rezultaty.
Skrypty sprzedażowe w CRM
Z Sales Hub wyposażasz swój zespół sprzedaży w przewodniki i skrypty sprzedażowe bezpośrednio w CRM (Sales Playbooks). Postaw na lepsze możliwości sprzedaży, szybsze wdrażanie i wypracowanie najlepszych praktyk w zespole, co przyniesie ci więcej wygranych transakcji.
Wyceny
Twórz wyceny i oferty dla klientów w kilka sekund. Dodawaj produkty lub usługi z bazy i generuj dopracowane i obrandowane wyceny, które możesz wysłać klientom jako link w mailu (do podglądu w przeglądarce lub wydrukowania). Dodaj możliwość podpisu online oraz płatności online - bezpośrednio z oferty.
Analiza i raportowanie
Korzystaj z pulpitów analitycznych, gdzie w jednym miejscu masz najważniejsze dane, które pozwalają Ci analizować i optymalizować działania Twojego zespołu sprzedaży. W prosty sposób twórz raporty sprzedaży (z dostępnych szablonów oraz niestandardowe) i uzyskaj pełny wgląd w proces i rezultaty.
Kontaktuj się z klientami z dowolnego miejsca i zamykaj więcej transakcji.
Mobilna aplikacja CRM
Zarządzaj swoimi kontaktami, ofertami i zadaniami z dowolnego miejsca i urządzenia. Bądź na bieżąco ze swoimi potencjalnymi klientami - nawet gdy jesteś w ruchu lub z dala od biurka.
Zarządzaj lejkiem
Nie pozwalaj dobrym okazjom sprzedażowym prześlizgnąć się przez luki w pipelinie. Dodawaj dedykowane oferty, przydzielaj zadania, podpisuj umowy online i śledź postępy.
Śledź i nagrywaj połączenia
Ustal priorytety codziennych rozmów sprzedażowych, wykonuj i nagrywaj połączenia bezpośrednio z przeglądarki i automatycznie rejestruj je w swoim systemie CRM, aby uzyskać maksymalną wydajność.
Rozmowy telefoniczne
Planuj i ustawiaj w kolejkę listę rozmów sprzedażowych, które chcesz wykonać. Dzięki Sales Hub wykonasz je bezpośrednio z poziomu CRM'a (w przeglądarce lub aplikacji mobilnej). Połączenia zostaną automatycznie zarejestrowane w CRM. Możesz też nagrywać rozmowy jednym kliknięciem.
Automatyzacja sprzedaży
Użyj przepływów pracy (Workflows), aby zautomatyzować ręczne, czasochłonne zadania. Możesz automatycznie rotować potencjalnych klientów, tworzyć transakcje, automatyzować zadania i zbiorczo zarządzać danymi, aktualizując ich właściwości oraz kopiować wartości. Automatyzuj również wewnętrzne powiadomienia.
Platforma HubSpot CRM pomoże Ci połączyć i zintegrować procesy oraz nabrać rozpędu i rozwinąć Twoją firmę.
HubSpot to kompletny zestaw oprogramowania do marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, a jego rdzeniem jest całkowicie darmowy CRM. Poszczególne narzędzia są potężne same w sobie, ale dają jeszcze lepsze rezultaty, gdy są używane razem.
Wszystko, czego potrzebujesz do organizowania, śledzenia i budowania relacji z Twoimi leadami i klientami. W 100% darmowe. Na zawsze.
Zwiększaj ruch do strony internetowej, podnoś konwersję odwiedzających, pozyskuj wysokiej jakości potencjalnych klientów oraz planuj, prowadź i analizuj swoje działania marketingowe w jednym miejscu - korzystając z narzędzia kampanii, landing page, automatyzacji marketingu i wielu innych.
Oszczędzaj czas, dzięki narzędziom sprzedażowym, które usprawnią komunikację z zakwalifikowanymi do sprzedaży potencjalnymi klientami (SQL), zautomatyzują rutynowe działania i pomogą szybciej finalizować transakcje.
Narzędzia Customer Service, które pomagają sprawnie odpowiadać na potrzeby Twoich klientów, analizować ich satysfakcję, wyprzedzać ich oczekiwania i zmieniać ich w promotorów Twojej firmy.
Hub Operacyjny zapewnia ujednolicony zestaw narzędzi, który synchronizuje dane, umożliwia programowalną automatyzację oraz łatwą kontrolę jakości danych obsługiwanych przez Platformę HubSpot.
Chcesz skutecznie poukładać i ustandaryzować proces sprzedaży - wdrażając HubSpot Sales Hub, z którego handlowcy naprawdę lubią korzystać? Dowiedz się jak wygląda nasz proces wdrożenia oraz orientacyjne koszty.
Wypełnij formularz i umów się z nami konsultację.
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą.
Cyfrowa 6
Szczecin, 71-441
Zadzwoń: +48 575 980 150
Napisz: info@brandrocket.pl