W obecnym czasie klienci oczekują spersonalizowanych rozwiązań dostępnych różnymi kanałami przez całą dobę. Niestety większość osób z obsługi klienta nie jest w stanie podołać tym stale rosnącym wymaganiom ponieważ informacje z którymi pracować są rozproszone w wielu miejscach.
Service Hub skupia wszystkie dane i kanały komunikacji z Twoim klientem w jednym CRM-ie. Wszystko abyś mógł wydajniej wdrożyć, wspierać, utrzymać oraz powiększać bazę klientów. A efekt? Zadowolony klient na każdym etapie jego ścieżki.
Help desk i ticketowanie
Oszczędzaj czas na wprowadzaniu danych i przeznacz go na wsparciu klienta. Dodaj ścieżki do zgłoszeń i stwórz Help desk rozwiązujący krytyczne zgłoszenia najpierw.
Baza wiedzy
Pomóż klientom znaleźć odpowiedzi i zmniejsz liczbę próśb o pomoc. Przekształć często zadawane pytania w przeszukiwalną bibliotekę artykułów pomocy, filmów i dokumentacji.
Czat na żywo
Pomagaj klientom na swojej stronie w czasie rzeczywistym. Automatycznie kieruj użytkowników do odpowiednich osób w zespole usług i buduj lepsze relacje dzięki konwersacjom.
Platforma HubSpot CRM
Uzyskaj kontekst, którego potrzebujesz, aby pomóc klientom odnieść sukces. Automatycznie śledź dane klientów i interakcje z Twoją firmą w jednym źródle prawdy dostępnym dla całego zespołu.
Panele raportowania
Udostępniaj przydatne dane w celu poprawy obsługi klienta. Wyróżnij najczęstsze zapytania za pomocą raportów opartych na danych i oceniaj wydajność zespołu dzięki rozszerzonym widokom danych.
Zautomatyzowana obsługa klienta
Wyeliminuj niepotrzebne ręczne procesy, aby Twój zespół mógł skoncentrować się na rozwiązywaniu problemów klientów. Umożliwiaj pracownikom obsługi tworzenie spersonalizowanych doświadczeń.
Wiadomości wideo 1:1
Użyj wideo, aby od samego początku budować silniejsze relacje. Twórz spersonalizowane filmy pomocy dla indywidualnych klientów bezpośrednio w HubSpot i łatwo dodawaj je do wiadomości e-mail lub zgłoszeń.
Wspólna skrzynka odbiorcza
Połącz pocztę e-mail zespołu, czat na żywo, komunikator Facebook i nie tylko z jedną uniwersalną skrzynką odbiorczą, aby cały zespół miał wgląd do zarządzania rozmowami i odpowiadania na nie w jednym miejscu.
Zarządzanie zespołem
Utrzymuj porządek i wydajność swojego zespołu, zapewniając każdemu użytkownikowi dostęp do odpowiednich zasobów. Szybko przeglądaj uprawnienia, status i dostępność agentów i zarządzaj nimi w całym zespole.
Analiza konwersacji
Automatycznie rejestruj szczegóły z każdego połączenia, aby odkryć „dlaczego” stojące za wydajnością zespołu. Następnie odblokuj możliwości coachingu dzięki analizom opartym na sztucznej inteligencji.
Ankiety z opiniami klientów
Monitoruj zadowolenie klientów. Wdrażaj ankiety NPS, CSAT, CES oraz niestandardowe, aby zbierać opinie, które można wykorzystać do budowania lepszej obsługi klienta.
Prognozowanie
Podejmuj lepsze decyzje dzięki kompleksowym prognozom. Utwórz lejek do monitorowania odnowień i uaktualnień oraz daj menedżerom lepszy wgląd w przewidywaną wydajność.
Cyfrowa 6
Szczecin, 71-441
Zadzwoń: +48 575 980 150
Napisz: info@brandrocket.pl