Poznaj możliwości Platformy HubSpot

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.

Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie,
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz
  • jak HubSpot wspiera strategię Inbound oraz Account Based Marketingu
Dlaczego warto wybrać HubSpot

Rozwiązania HubSpot

Co to jest HubSpot →
Marketing Hub
Platforma Marketing Automation
Poznaj Marketing Hub →
Sales Hub
CRM i automatyzacja sprzedaży
Poznaj Sales Hub →
Service Hub
Narzędzia dla Customer Service
Poznaj Service Hub →
Operations Hub
Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.


Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
Mam HubSpot

HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie
Marketing Hub
Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę
Sales Hub
Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding
Konsultacje i szkolenia
Rozwiązania, praktyczna, wiedza i know-how
Sprawdź ofertę
Audyt HubSpot
Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt
baner-marketing-autom
fala1

Marketing Automation

Zautomatyzuj procesy marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Nie trać czasu na powtarzalne zadania.

Automatyzacja marketingu to potężne narzędzie, które można wykorzystać do skutecznego monitorowania, wykorzystywania i skalowania wyników inbound marketingu.

Tworzymy strategie automatyzacji i wdrażamy narzędzia Marketing Automation od HubSpot, aby zautomatyzować procesy marketingowe, sprzedażowe i obsługi klienta w Twojej oraz połączyć każdy aspekt Twojej strategii inbound marketingu, abyś mógł cieszyć się stałym dopływem nowych klientów oraz ich bezproblemową obsługą.

box
fala2

Automat od HubSpota

HubSpot łączy potężny content marketing, generowanie leadów, automatyzację e-mail marketingu i procesów w firmie, zarządzanie mediami społecznościowymi, SEO i narzędzia analityczne w jednym intuicyjnym i łatwym w użyciu systemie – dlatego polecamy go wśród wszystkich innych platform automatyzacji marketingu.

Połącz oprogramowanie do inbound marketingu HubSpot z innowacyjną witryną CMS i wyjątkowym HubSpot CRM, aby zoptymalizować sprzedaż i działania marketingowe w całym cyklu życia klienta.

Nasza wiedza i doświadczenie w na temat platformy HubSpot zagwarantuje Ci namacalną różnicę w generowanych przez nas wynikach.

automat

Marketing automation wykraczająca poza e-mail

Automatyzacja marketingu w HubSpot, daje Ci niespotykaną dotąd możliwość analizowania, dbania o jakość i kontrolowania danych kontaktowych oraz automatycznego wsparcia (nie tylko działań marketingowych w zakresie e-mail) ale również procesów sprzedażowych i obsługi klienta.

Wykorzystując moc platformy HubSpot, opracujemy i wdrożymy procesy automatyzacji, tak aby były dostosowane i dopasowane do potrzeb Twojej strategii inbound marketingu i Twojej firmy.

market autom
fala3

Lead nurturing

Lead nurturing pozwala Ci odpowiadać na potrzeby potencjalnych klientów we właściwym czasie i z właściwymi informacjami.

Łącząc spersonalizowaną pocztę e-mail z potężnymi, opartymi na zdarzeniach przepływami pracy Workflows, automatyzujemy komunikację z potencjalnymi klientami na różnych etapach ich procesu decyzyjnego, maksymalizując możliwości i szanse sprzedażowe dla Twojej firmy.

lead nur
fala4

Analityka i raportowanie

Marketing przychodzący jest mierzalny. HubSpot sprawia, że jest przejrzysty.

Zamiast przeskakiwać między Google Analytics, WordPress, Mailchimp, HootSuite, Salesforce i Excel, HubSpot umieszcza wszystkie dane dotyczące skuteczności marketingu i automatyzacji pod jednym dachem. W sieci, w poczcie e-mail i w mediach społecznościowych każdy wskaźnik jest widoczny, a każda taktyka mierzalna.

Masz pełny wgląd w działania, które doprowadziły do każdego sukcesu oraz możesz prześledzić drogę każdego leada.

analityka

Automatyzacja marketingu

Niewiele decyzji zakupowych w firmach B2B podejmowana jest natychmiastowych. Wykorzystując moc automatyzacji marketingu, prowadzimy działania lead nurturing - stale wracając do potencjalnych klientów i podsycając ich zainteresowanie tym, co robisz i co oferujesz. Pielęgnujemy potencjalnych klientów wartościowymi treściami i ofertami (nigdy ich nie spamując) oraz zdobywamy ich zaufanie i utrzymujemy Twoją firmę jako ‘top of mind’ w ich procesie zakupowy.

podejscie