Poznaj możliwości Platformy HubSpot
Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.
Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:
Rozwiązania HubSpot
Co to jest HubSpot →Uruchom HubSpot z Brandrocket!
Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.
Nasze usługi obejmują:
HubSpot Onboarding
Poznaj możliwości Platformy HubSpot
Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.
Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:
Rozwiązania HubSpot
Co to jest HubSpot →Uruchom HubSpot z Brandrocket!
Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.
Nasze usługi obejmują:
HubSpot Onboarding
Opracujemy skuteczną strategię, tak by zwiększyć sprzedaż Twojego produktu lub usługi.
Chcesz skutecznie promować swoje produkty i usługi, ale nie bardzo wiesz się za to zabrać? Wcześniejsze działania i budżety nie przyniosły rezultatów? Twój dział marketingu nie jest efektywny? A może chcesz wejść na nowy rynek lub wprowadzasz nowy produkt lub usługę?
To dobry, aby postawić na strategię!
Kompleksowo opracujemy dla Ciebie strategię inbound B2B na bazie realnych wyników badań, analiz i testów, tak by zwiększyć sprzedaż Twojego produktu lub usługi.
Przemyślana strategia inbound B2B oparta jest o buyer persony, analizę grupy docelowej, konkurencji, rynku, propozycję i bazę wartości i zawiera w sobie taktyki, procesy i narzędzia.
Nasz proces strategii inbound marketingu rozpoczyna się spotkaniem Kick-Off (ok. 4h) podczas których rozmawiamy z członkami Twojego zespołu, tak aby poznać Twoją firmę, jej cele, ofertę, rynek i aktualną sytuację. Następnie w ciągu 4-6 tygodni prowadzimy serią spotkań i warsztatów z Twoim zespołem, wybranymi klientami oraz analizujemy dane i zebrane informacje tak aby stworzyć buyer personę B2B. Analizujemy Twoją witrynę, dotychczasowe działania marketingowe oraz dane marketingu i sprzedaży, aby stworzyć strategię działań inbound, która składa się z:
Proces tworzenia strategii inbound trwa 4-6 tygodni i bierze w nim udział od 1 do 3 członków naszego zespołu. Wymaga on zaangażowania ze strony Twojej firmy i członków Twoich zespołów.
Skuteczny marketing B2B jest oparty na procesach i danych. Aby dobrze go poukładać, chcemy poznać Twoją firmę, jej cele, wartości, Twoich najlepszych klientów, Twoich konkurentów, prowadzone przez Ciebie działania oraz dane. Rozmawiamy z Twoim zespołem, analizujemy dotychczasowe działania oraz ich rezultaty oparte o dane analityczne. Analizujemy działania wybranych przez Ciebie firm konkurencyjnych. Dzięki temu możemy określić Unique Value Proposition oraz Bazę Wartości Twojej firmy, które są niezbędne do prowadzenia porządnej komunikacji marketingowej i sprzedażowej.
Po wcześniejszej analizie bieżących wyników i danych, określamy cele oraz KPI (Key Performance Indicators), które wdrożenie strategii i działań inbound B2B ma ci dostarczyć.
Korzystamy do tego z szeregu narzędzi oraz benchmarków branżowych, aby planowane procesy i działania były SMART!
Buyer persona B2B jest inaczej rozumiana niż Profil Klienta w B2C. To dokładnie przeanalizowane dane zebrane z Twojej analityki oraz podczas rozmów z Twoimi wybranymi klientami, i opisane informacje dotyczące:
Content marketing i SEO to dwa z najważniejszych elementów skutecznego inbound marketingu, które muszą się wzajemnie wspierać, aby rezultaty były szybko widoczne.
Analizujemy jak Twoi potencjalni klienci wyszukują informacji o produktach i usługach, jakich sformułowań używają oraz opracujemy listę konkretnych tematów i treści, który będą odpowiadać na opisane w buyer personach problemy i wyzwania oraz prezentować Twoje rozwiązania z uwzględnieniem ich etapu w lejku - TOFU (Top of the funnel), MOFU (Middle of the Funnel) i BOFU (Bottom of the Funnel). Ponieważ będzie ich angażować i edukować oraz będzie dobrze rankować w wyszukiwarce. Przygotowujemy również proces dystrybucji treści oraz ich recyclingu, tak aby raz stworzony fundament contentu - owocował w Twojej firmie na długo.
Opracowujemy proces lead generation z uwzględnieniam dopasowanych taktyk, narzędzi oraz budżetu. Planujemy ścieżki konwersji oraz lead magnety oparte o lejek marketingowy, tak aby Twoja strona i Twój content dostarczała kwalifikowane leady dla Twojego działu sprzedaży.
Nasza strategia inbound obejmuje wskazówki optymalizacji witryny zbudowane wokół wyszukiwanych słów i fraz kluczowych, tak abyś mógł uzyskać zaplanowane rezultaty.
Przygotowujemy procesy ocieplania pozyskanych leadów poprzez e-mail marketing i marketing automation. Wykorzystując ustaloną kwalifikację leadów (scoring), ich gotowość do zakupu Twoich produktów lub usług, tak aby w odpowiednim momencie mogli zostać przekazani do działu sprzedaży.
Nie przygotowujemy martwych dokumentów, które leżą w szafce prezesa lub wiszą sobie gdzieś na dysku i nikt z nich nie korzysta.
Przygotowana strategie inbound B2B to dobra znajomość Twoich buyer person B2B, zdefiniowana USP oraz Baza wartości oraz określony z Twoim zespołem zbiór dopasowanych procesów, taktyk, działań oraz mierników sukcesu, które wraz z sugerowanymi narzędziami marketingowymi i sprzedażowymi pomożemy wdrożyć w Twojej firmie.
Dzięki temu wygenerujesz lepszy popyt na swoją ofertę poprzez bardziej dopasowaną komunikację i content, zwiększysz ruch do strony WWW oraz pozyskasz więcej, kwalifikowanych leadów, którzy będą gotowi do przekazania do działu sprzedaży.
Proces tworzenie strategii inbound zajmuje 4-6 tygodni i obejmuje warsztaty z osobami w twoim zespole oraz prowadzone przez nas analizy, a kończy się prezentacją ukończonej strategii.
Cyfrowa 6
Szczecin, 71-441
Zadzwoń: +48 575 980 150
Napisz: info@brandrocket.pl