Oprogramowanie do automatyzacji marketingu HubSpot to automatyzacja wykraczająca poza pocztę e-mail! Z HubSpot Marketing Hub Pro możesz skalować rozwój swojej firmy, zapewnić jej setki nowych leadów miesięcznie i spędzać mniej czasu na powtarzalnych zadaniach.
Setki zadań, dziesiątki raportów - wykonane za Ciebie. Z HubSpot to możliwe! Dobrze przemyślane i skonfigurowane automatyzacje, nie będą wymagać już Twojego zaangażowania i czasu.
Zautomatyzuj swoje kampanie e-mail, aby przenieść więcej potencjalnych klientów w lejku sprzedażowym i generować bardziej kwalifikowane leady.
Twórz zachwycające e-maile bez dotykania nawet jednego wiersza kodu. Następnie wybierz spośród dziesiątek wyzwalaczy, warunków i działań, aby wysyłać odpowiednie e-maile do właściwych potencjalnych klientów w odpowiednim czasie.
Każdy tworzony Workflow może być powiązany z określonym celem, dzięki czemu zawsze będziesz wiedzieć, czy Twoje kampanie działają. Automatyzacja i workflowy są częścią w pełni zintegrowanej platformy HubSpot, co umożliwia Ci regularne powiększanie i uzupełnianie bazy danych o nowe informacje o kontaktach.
Użyj Workflow’ów, aby skonfigurować webhooki, ustawić ocenę i scoring potencjalnych klientów i przesyłać ocieplone leady do działu sprzedaży. Zarządzaj i czyść zbiorczo dane kontaktów oraz aktualizuj.
Utwórz automatyczne powiadomienia dla swojego zespołu, gdy potencjalny klient wykona określoną akcję, aby utworzyć automatyczne zadania w HubSpot CRM, aby zespół mógł od razu wysłać follow up lub zadzwonić. Możliwości automatyzacji w HubSpot są ogromne.
Twórz nawet skomplikowane automatyzacje bez bólu głowy. Edytor wizualny ułatwia wyobrażenie sobie ścieżek marketing automation w czasie rzeczywistym — niezależnie od tego, czy tworzysz proste kampanie uzupełniające, czy automatyzujesz złożone, wieloetapowe działania z wieloma zmiennymi.
Używając zaawansowanej logiki segmentacji, na podstawie dowolnych danych z CRM, dokładnie określimy, kto i kiedy zostanie włączony do konkretnej ścieżkach automatyzacji Workflow.
Następnie skonfigurujemy zaawansowaną personalizację e-maili dla każdego odbiorcy, korzystając z danych z CRM oraz informacji o jego aktywności i interakcjach z Twoją firmą.
Automatycznie zmieniaj i dopasuj treści oraz wezwania do działania do odbiorców Twojej strony i podnoś współczynniki konwersji.
Możesz inteligentnie dopasować fragmenty treści oraz CTA na podstawie informacji o użytkowniku na podstawie źródła ruchu z którego przyszedł, lokalizacji, wejścia na stronę z konkretnej kampanii reklamowej czy danych z CRM (jak na przykład konkretnej osoby, branży, lokalizacji czy etapu w cyklu zakupowym).
HubSpot automatycznie zmieni treści oraz buttony i grafiki CTA na podstawie określonych wcześniej parametrów, tak abyś mógł analizować i cieszyć się wzrostem konwersji z Twojej strony i landing pagy.
Zautomatyzuj proces kwalifikacji potencjalnych klientów, tak aby przekazywać gorące leady do sprzedaży. Ustal kryteria punktacji, wykorzystując dowolne dane - informacje o stanowisku, branży, wyświetlenia strony, kliknięcia w CTA, wypełnienia odpowiedniego formularza, udział w webinarach czy reakcje na wysłane e-maile.
HubSpot zliczy wszystkie kryteria (pozytywne i negatywne) automatycznie i umożliwi Ci segmentację listy oraz dalszy automatyczny lead nurturing lub przekazanie już zakwalifikowanych leadów do działu sprzedaży.
Jak wygląda proces wdrożenia HubSpot Marketing Automation z Brandrocket?
Wypełnij formularz - skontaktujemy się z Tobą i umówimy 30-minutową konsultację przedwrożeniową.
Cyfrowa 6
Szczecin, 71-441
Zadzwoń: +48 575 980 150
Napisz: info@brandrocket.pl